تنهایی
تنهایی ام را کسی شریکـی نیست
مطمـئن باش !
دست احتــیاج به سمت تـو که هیـچ !
...
به سمت خودم هم دراز نخواهم کرد !
شایـــد کـه تنهایی هایم
از تنهایی دق کنــــد...
مطمـئن باش !
دست احتــیاج به سمت تـو که هیـچ !
...
به سمت خودم هم دراز نخواهم کرد !
شایـــد کـه تنهایی هایم
از تنهایی دق کنــــد...
+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و هشتم تیر ۱۳۹۱ ساعت 14:23 توسط علی
|
اینجا در قلب من حد و مرزی