نامه عاشقانه به عشق جاودانه....
اينم نامه من براي تو عزيز دلم
عاشقانه ترين نگاهم را روي قايقي از باد نشاندم و
پارو زنان سوي تو فرستادم
+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و هشتم تیر ۱۳۹۱ ساعت 17:8 توسط علی
|
اينم نامه من براي تو عزيز دلم
عاشقانه ترين نگاهم را روي قايقي از باد نشاندم و
پارو زنان سوي تو فرستادم
اینجا در قلب من حد و مرزی