نامه برای ابتدای دوستی
آنقدر خوبی که در یک لحظه عاشقت شدم ، عشق را با تمام وجود
احساس کردم و اسیر قلب وفادارت شدم
متن کامل نامه در ادامه مطلب
+ نوشته شده در دوشنبه یازدهم دی ۱۳۹۱ ساعت 17:44 توسط علی
|
آنقدر خوبی که در یک لحظه عاشقت شدم ، عشق را با تمام وجود
احساس کردم و اسیر قلب وفادارت شدم
متن کامل نامه در ادامه مطلب
اینجا در قلب من حد و مرزی