نامه عاشق به معشوق
دیشب دور از تو قلم برداشته و متن زير را برايت نوشتم تا بداني دور از تو چه مي كشم .

من نمي گويم با من حرف نزنی مي ميرم ولی اگه حرف بزنی زنده می مونم
حالا احساس امشبم را بخوان :
+ نوشته شده در یکشنبه سوم دی ۱۳۹۱ ساعت 20:18 توسط علی
|
اینجا در قلب من حد و مرزی