ادامه نامه شکست عشقی
ادامه نامه شکست عشقی
خوشبختی برای من به با تو بودن خلاصه میشد.
اما من این خوشبختی تو رو از دست دادم...دلم خیلی
گرفته.خیلی...
بقیه در ادامه مطلب
+ نوشته شده در یکشنبه پانزدهم اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت 18:54 توسط علی
|
اینجا در قلب من حد و مرزی