نامه عاشقانه تنهایی و جدایی
ميخواهم برايت بنويسم، اما مانده ام که از چه چيز و چه کس بنويسم؟! از تو که
بي رحمانه مرا تنها گذاشتي يا از خودم که چون تک درختی در کوير . . .
بقیه در ادامه مطلب
+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و هفتم تیر ۱۳۹۲ ساعت 18:55 توسط علی
|
اینجا در قلب من حد و مرزی