نامه دلتنگی
برای تو نامه ای می نویسم…
دلتنگی که دست از سر دل بر نمی دارد.
دلتنگی که فاصله را نمی فهمد
نزدیک باشی و اما ....
بقیه در ادامه مطلب
+ نوشته شده در شنبه نهم اردیبهشت ۱۳۹۱ ساعت 17:54 توسط علی
|
برای تو نامه ای می نویسم…
دلتنگی که دست از سر دل بر نمی دارد.
دلتنگی که فاصله را نمی فهمد
نزدیک باشی و اما ....
بقیه در ادامه مطلب
اینجا در قلب من حد و مرزی