نامه دلتنگی
دلتنگی
برای تو نامه ای می نویسم…
دلتنگی که دست از سر دل بر نمی دارد.
دلتنگی که فاصله را نمی فهمد !
نزدیک باشی و اما دور…دور…دور !
تنها که باشی تمام دنیا دیوار و
جهت خواندن باقی نامه به ادامه مطلب رجوع کنید

+ نوشته شده در چهارشنبه چهارم اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت 20:48 توسط علی
|
اینجا در قلب من حد و مرزی